söndag 22 november 2009

Blev en skön kväll hos sandra igår, först hyrde vi film och käka chips och popcorn med Nicole och cilla =) sen robinsson, sen somna vi till mitt liv som popstjärna (Y) klockan halv 4 ungefär.. sen vakna vi imorse av att lollo ringde halv 12 och sa att dem skulle komma och hämta upp oss om 10 min!! fyfan va jobbigt de kändes kan jag tala om...

gick omkring på ikea, rusta, nordic, nisses, och käka på mc-donalds med dem! sen blev det träning, jobbigt men kul!
Camilla jessie och jag ska köra hiphop grupp på dansskolemästerskapet, just for fun! 8-)

Kom hem nyss, pappa hade lagat mat, väldigt gott! nu ska jag ta en kall dusch och sen hämta mina jordgubbar hos sandra!

sen läsa engelska boken *suck* antar jag, kan åka 1 tåget imorgon, wihoO !

CiaoOOoOooO

Inga kommentarer: