måndag 23 november 2009

Känns så bra när vi är 8, kan man inte få vara det? de vore prima!
Dannis lärde sig mycket idag, hon är inte bara snabblärd, hon är villig att lära sig också, vilket uppskattas väldigt mycket..blev ingen hårdträning idag, men det var riktigt skönt, för jag har så J*vla mycket träningsvärk i låren..

Jag behöver pengar.. någon som vill skänka lite, eller ge mig ett jobb där jag bestämmer helt över mina arbetstider och som ligger där jag vill ha de, Och som ger mig massssor i lön?!

Har precis käkat korv med bröd me mamma och jessie, vi käka glass och varm nyponsoppa till efterrätt..mumsmums!

nu blir det läsa engelskaboken och sen sova, upp med halv 8 bussen imorgon, *gäsp*
´

Efter skolan imorgon ska ja å jess hälsa på mormor, de var länge sen ja träffade henne!
sen blir det masssamasssa plugg 8-(

godnatt allesammans!

Inga kommentarer: