fredag 18 december 2009

Hade en skrattig middag med Lelle och Jannike igår. Fan va dem 2 är dumma i huvet ibland! men ja älskar demändå..
Hunden drog också, för att Jannik inte kan stänga dörren ordentligt! Som tur va hittade Elina honom och tog hem han hjaha, så vi fick oss en promenad hem till henne och hämta hem den olydige hunden!

På kvällen kom Matte och sov kvar, <3!

Sitter i skolan, för sista gången iår.
Har precis haft dansuppvisning, gick väll bra, skapligt trångt och halt bara. Jag råka trampa en i publiken på tårna.. ops!

Sitter och pluggar lite, har prov om 50 min. jag kan bokstavligt talat ingenting! jag är helt oförberedd.. de får gå som de går!

Efter provet ska jag skynda mig hem och fixa i ordning sen tillbaka till v-ås!
Kl:20.00 ska vi käka på restaurang Å och fira Belinda och Felicia och Felicias kompis Linnea, sen drar vi till Pluto! Matte ska ut i v-ås också så det blir lite extra kul ikväll, :D!!

Ha en bra fredagskväll, de ska ja ha :)

Inga kommentarer: