torsdag 28 januari 2010

Godkväll!

Har varit i v-ås hela dagen med mamma och jessie! Blev en titt på en ny bil till mamma, ska köpas på lördag förhoppningsvis :)! Sen Ikea och käka mat med james och sandra också, sen en sväng till gitarraffären med jessies gitarr som skulle lämnas in, och efter det lämnade vi av Sandra och jessie på dansen och jag å mamma drog till elgiganten och köpte en mobil, min är trasig, köpte en samsung för 199:- (Y)
Efter det åkte vi till sjukhuset och fika innan det var dax för mig att träffa läkarn!
-----------------------------

Gick in å vänta, och efter en kvart kom doktorn in..vi disskuterade lite och jag fick berätta hur de kändes och så, sen skulle han kolla & känna, och jag kan säga att jag inte är speicellt van att stå helt toppless inför folk, speciellt inte en 60årig gubbe, usch va obehagligt de va, men de kunde ju inte undvikas eftersom jag var på bröstenheten..!
han kolla hjärtat och blodtryck å sånt, sen disskuterade vi risker och annat innan han sa att jag når kriterierna att göra en operation! Åkte väldigt glad därifrån!!

Ska opereras inom 3 månader, vi ska ringa nästa vecka till kliniken och försöka få en så tidig tid som möjligt så de förhoppningsvis hinner läka innan SM & VM.

För er som inte vet, jag ska göra en bröstförminskning! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, va har du för storlek nu och vad ska du "få" ? Jag skulle också vilja göra en bröstförminskning det är bara massa ryggbesvär med stora bröst...btw kostar det något ?

Alexandra Josefine Maria Vannfält sa...

Jag har storlek 70 H och lider väldigt mycket pga ryggont, nackont, huvudvärk, och sen är det som du kanske vet svårt att hitta kläder som passar, fast värst är bikini!

Mamma ringde till bröstenheten eller någonting och berättade längd och vikt och så, och pga att mitt bmi var bra så fick vi ett möte med en läkare, och enligt honom uppnådde jag alla kriterier till att få en gratis operation.

Du kan säkert göra samma sak, om du lider och har tillräckligt stor byst. Lycka till :)

Vilken storlek jag kommer få sen bestämmer jag själv, C el. D ska jag minska till, har inte bestämt mig än.