söndag 10 januari 2010

har inte skrivit på några dagar, har inte haft tid eller ork!

har hänt en hel del, tacokväll med Jessie, Lollo, Isac, Elias, Hannes tex, mysigt mysigt, har bilder, men kameran är hos Lollo..

skolan har börjat, åkte dit i torsdags och hade inga lektioner, vilket sög! men jag shoppade en tröja ch en par jeans ist..

torsdags kväll - pluggpluggplugg och åter igen plugg.. fyfan va de va trist.. men Mathias och sandra va här och gjorde allt mycket roligare!!

Fredags - skola, sen hem till matte och chilla framför let's dance och lite så, vi gjorde även en egen lite mysig biohörna, och kolla på lord of the ring. ja somna dock inte så långt in i filmen..hah

igår lördags..what a night!
Nico,Frida,Mathilda och jag drog hem till doder på förfest, så kul att träffa mina fina tjejer igen!!
Lelle och jannike kom dit också, vi sjöng lite singstar och snacka..
runt 24 drog ja å Frida (dem ända som är 18) ;) till hotellet, inte så mycket folk, men vi hade kul och härja sönder iaf hah! fridas debut på hottan, lagligt ;) , tror alla därinne fick höra de!

tack för igår, och jag fattar inte hur ja lyckades att ta mig hem..minns inte riktigt att jag sminka av mig, men de gjorde ja tydligen..hatar att sånna här kvällar gör att man får betongskalle och lite sånt dagen efter.. men de är fan värt det! haha, treo gör susen!

bilder kommer

Inga kommentarer: