onsdag 27 januari 2010

har varit en kul dag på dansen, började med teknik med Andreas, mycket snurrar, vilket jag är sämst på så de va ju bra!

Sen gruppträning med saknade OOC, vi fick göra en hoppkombination, kick, spagathopp, splitthopp, tjeckhopp, hitschkick, rondekick, snurr, ner i spagat/split..åh herregud min kondition ligger inte på topp kan ja lova, men de blir väll bättre!

Efter det blev det Discolyrical med James, vilket va lika kul som förväntan! :)

tåget hem va försenat, förstod de, pga detta svinväder! usch hatar verkligen kyla..!!

Har precis käkat mammas kyckling, mycket god!

Nu sitter jag här och väntar på Mathias som förhoppningsvis dyker upp på msn snart ;)!

-------------

Imorgon har jag vanlig discoträning och formation, måste missa första för jag ska till bröstenheten på sjukhuset :)))!!

PUSS<3

Inga kommentarer: