söndag 28 februari 2010

Fredag och fest i ransta, riktigt lyckad kväll må jag säga! Blev hämtad runt 3 av en snäll mathias!

I lördags vakna jag och mådde lite som jag förtjänat. Låg och dega i sängen heela dagen tills de va dags att tagga om för hottan och mina älsklings tjejors debut ;)! Mathias försökte rätt länge att tagga om, men jag kan inte riktigt säga att jag gav någon respons, haha!

Lördag kväll började här hemma, och lite melodifestivalen, sen till svurta och sen hotellet! kvällen slutades med en promenad hem från stan, på ungefär 45 min. Vanligtvis tar det MAX 5 min! min babe hade det lite svårt att hålla balansen! de va är ju så halt ute..!

i går (söndag) vakna och drog å käka pizza, sen till västerås på mördarträning med camilla ;) ,nejdå! riktigt bra träning, mycket roligt!
införskaffade nya träningsskor också.
När jag kom hem igen efter några timmar, låg min älskling och sov fortfarande, klockan va väll 18.00!

vilken helg säger jag bara, inte lugn för en sekund!!

På onsdag drar vi till LONDON!!!

Inga kommentarer: