onsdag 3 februari 2010

Tog bussen till matte igår, de va glädje på hög nivå att få träffa honom! :')
Brun och fräsch och hur underbar som helst.

Gick och la oss 12, somna kanske halv 2, vi hade en del å ta igen efter 2 veckor, så munnen gick i ett på mig, och på han! Ställde klockan på 5 *gäääsp*, vakna aoutomatiskt halv, så då gick vi upp, och åkte, han till jobbet, jag hem. Stackarn fick 3 timmars sömn innan första dan på jobbet..

Somna om hemma till 10, skulle tagit 11 tåget tänkte jag, men så vaknar man med 38,4 graders feber och huvudvärk. Det känns ju sådär nu när träningarna har dragit igång, så det blir vila för mig idag! :(

anledningen till varför jag satt mig vid datorn är att jag skulle skicka UF-logan till Sandras mail. Så nu går jag till soffan och tar med mig en kopp te. vilket jag lärde mig dricka igår!


hoppas alla håller sig friska och krya och att alla mår som man ska! Hejpa

Inga kommentarer: