torsdag 29 april 2010

Godeftermiddag, jag och jessie hostar ikapp och jag har smittat henne med halsont och feber..inge kul alls!

Lagade nyss mat åt henne och mig, och nu skicka sjuklingen ett sms från övervåningen och fråga om jag kunde gå upp med maten till henne.. okejdååå

Tänkte ta mig en promenad med hunden, behöver nog lite frisk luft tror jag!

Imorgon valborg- beroende på väder, jobb och annat blir det antingen uppsala med tjejerna sen grillfest i heby (vet ej om jag är välkommen för jag har inte frågat hah men om) och sen sala, men är det dåligt väder och mattes kompisar jobbar så ska vi med till Ön och bara mysa och ha det bra! :) shoppa på vägen dit också.. är inte så taggat på att festa nu när jag är lite sjuk fortfarande.. men fårse hur det blir!

Har tyngder på fötterna, har haft det hela dagen så nu känns det inte ens. skönt!

Nu ska jag ta på mig promenadskorna och gå ut, fast först springa upp till jessan!

Au revoir!

Inga kommentarer: