måndag 12 april 2010

Hej hopp. Vaknade klockan 7 gick ner och käka frukost, nu har jag kollat igenom vad som är kvar att göra denna termin. Matten ligger som prio ett. och är tråkigast! USCH för matematik

Kollat igenom lite au pair bloggar, jag har sökt till sts och fått svar, nu måste jag bara betala in 1900, sen fortsätter processen. Ska försöka åka i september senast :) Om jag inte ångrar mig, vilket jag är rätt bra på...eller så kanske jag inte bli antagen, det är tydligen fler än någonsin som sökt iår.

Ska snart till skolan, och prata med massa lärare, har ju inte varit där nu på 3 veckor, sjukskriven 2 sen lov 1, så jag känner att jag måste komma igång ordentligt nu.

Ikväll ska jag ut å gå med antlingen mathias eller lelle. Va ute å gick igår också, gud så fint det är vid dammarna på kvällen (Y) :)

jaja, nu blire lite matteplugg innan det bär av mot v-ås!

Pusshej ha en bra solig dag!

1 kommentar:

Sandra sa...

Hej på dig, hoppas att allt är bra! Läste att du ville åka som au pair och eftersom jag är i USA just nu som au pair kanske du har några frågor du vill ha svar på? Du kan skriva på facebook eller på bloggen:skalnins.blogg.se

Kram Sandra