torsdag 29 april 2010

Nu har jag gått 35 min blev de med hunden!
jättefint i skogen med alla vit & blå sippor :) våren är verkligen här, gick i en tjocktröja bara och svättades!! :D

Om en timme ska jag på formationsträning, ska vara med lite men inte ta i nått för jag villl absolut bli frisk nu!

lyssnar på håkan hellströms midsommardröm och det får mig att tänka på färöarna 2006! Sverige showen i slutet, åh va kuuuul, önskar att jag fick åka på samma resa igen, men samma folk!!

om en månad har det varit SM och om en månad är det bara en vecka till skolavslutningen och 2 veckor till VM!!!! en månad går ju hur fort som helst, om 2 månader är detta över..sorligt men skönt och samtidigt tråkigt..

ps. blir så arg på mig själv, jag kan inte låta bli att dra/bita bort nagellacket på mina nymålade naglar, de går aldrig. suck d.s

Inga kommentarer: