söndag 2 maj 2010

Har haft en supermysig helg med min bästa!

I fredags åkte vi till Ön och grilla och festa på låg nivå ;P med familjen, james, daniel, belinda, Jossan :) Skulle shoppat också men de stängde framför ögonen på oss när vi kom :(

Jag, matte felix och hanna byggde en majbrasa, den tändes dock aldrig!

Igår - lördag, åkte ut å fiska med felix och hanna, matte fick en gädda (Y)!!

På vägen hem stannade vi till vid tuna park och shoppa, matte köpte massor, jag lite mindre..väldigt mysigt, käka donken också :)

igår kväll hyrde vi film och mös framför den med mamma och pappa!

Idag åkte mathias å träna cross å jag fixa inför visningen som är idag om typ en timme så jag måste dra hemifrån nu.. dryygt


Ska sola och käka under tiden visningen är, går förbi lelle också om hon är hemma =)

jaja, snabb samanfattning av helgen. nu lär jag dra, hejs

Inga kommentarer: