tisdag 11 maj 2010


Imorse drömde jag jätte konstigt, jag drömde att en and/anka precis skulle bita mig i munnen, och exakt då när anden ska till å bita så pussar mathias mig. Jag blev livrädd!!!hahaha trodde de va anden

han skrämde mig igår också, jag stod i dörren och väntade på att han skulle komma så jag kunde öppna, jag pratade med honom i telefonen samtidigt och står ASnära fönstret i dörren, och helt plötsligt smyger han sig upp underifrån och ler as mycket, blev as rädd. haha ojså intressant

helt sjukt, klockan är 8 jag ska inte åka till skolan förrän om några timmar ändå sitter jag här och nördar framför datorn! mathias gör mig morgonpigg.. fast också väldigt trött, såg typ 5 av han i bilen idag, va as trötttt

nu blire dunka musik i hörlurarna och kolla in talang från i måndags som jag missade!

Grattis Sweets till semifinal och tråkigt för er poison, ni var GRYMMA!

Inga kommentarer: