måndag 31 maj 2010

Jag mathias och mathilda drog till Jannike i fredags och käka tacos och mös framför film, nicenice, har saknat mina tjejer.

I lördags blev de grill och förfest hos 18åringen Nicolina, sen hotellet. Sjukt kul kväll, Blev överraskad av den bästa pojkvännen man kan ha - LOVELOVELOVELOVE!!

Efter en grymt kul kväll på hotellet drog jag och mathias hem till honom.

Söndag: Vakna med betongkeps men efter en alvedon så blev jag som en ny människa!!
På eftermiddagen hade farmor middag eftersom det var morsdag så då var vi där och åt sen hade mattes mamma middag på kvällen så då åkte vi dit och åt mycket mat - det gillar vi ;)

Idag i skolan har vi tränat till utklädnadsshowen som är på onsdag, kommer bli grymt! Kul att många går in för det!!

Sitter och har precis svarat på ett mejl från en familj i australien. De verkar jätte snälla och trevliga, får se vart detta slutar!

Ikväll ska jag och jessie träna par och göra lite fika åt mamma (hon blev inte så "firad" igår tycker vi) . Lollo kommer väll också :D fast säg inget för mamma vet inte, och hon kommer inte att läsa detta. hahah

PUSS OCH HEJ

Inga kommentarer: