onsdag 5 maj 2010

lite pics från studentkryssningen (fick absolut inte lägga in på jessie så de blir inte så många, hon är med på de flesta) hahah









Hejhopp!

Igår efter träningen som förövrigt var sjukt kul och gick jättebra så följde Oskar med hem, länge sen vi träffades (utan fest) så de va riktigt trevligt! :)< 3
senare kom min babe och då somna vi typ direkt, vakna idag och hade konstigt nog ingen träningsvärk, hm.. kommer väll imorgon dådå!
Träning ikväll grupp & Lyrical, very najs.

Louise va här och hjälpte mig å jess å plugga idag, skrev på att jag skulle ha gjort klart SvC uppdraget imorgon natt.. (hur ska jag klara det?) aja..ska väll göra så gott jag kan.

Bal på lördag och uppvisning i v-ås hallen på söndag. min babe ska köra oss till balen =)

Nej nu ska jag gå ifrån datorn för att det kommer en familj som ska kolla på huset nu, så jag måste försöka gömma mig lite heheh

Ha en fin kväll Puss

Inga kommentarer: