söndag 9 maj 2010

Studentbal i lördags,

Eve kom och fixa hår på mig och jessie och Louise sminkade oss. :)

Mathias kom och hämtade oss i hans pappas camaro, helt ovärt egentligen eftersom det regnade och det var ingen direkt fin entré. haha, men de va kul att ha han med iaf och åka finabilen ;P!
Det var en rolig kväll med mycket trevligt sällskap =)
Drog vidare till hotellet i Sala efteråt eftersom balen verkade gå mot sitt slut, de sög dock på hotellet så jag följde med mathias & tim och köpte mat, & glass för mig å matte haha de va iskallt!
Sen hem och sova!
Kvällen blev verkligen lyckad!




I lördags var det dansavslutning, va bara med i grupp och par, men de gick bra och de va askul. Har någon paren på film så säg till skulle gärna vilja se när jessie ramlar HAHAH! och säg till om ni har q-tees eller ooc på film också :) och lyrical! (eller bilder från de numrena)
Efter avslutningen åkte vi till la perla och käkade, Jag, jessie, agnes, linus, belinda, James, daniel, Anna, camilla, marcus, vicky, lotta, jossan =) mycket trevligt!! sen åkte vi med lotta till heby där vi satt och pratade i bilen tills mathias kom och hämtade oss..
blev sent i säng och upp tidigt. Mathias började nytt jobb idag i SALA!! =), nu ska jag plugga svenska..
ha en bra dag
PUSS< 3

Inga kommentarer: