fredag 2 juli 2010

GRATTIS MIN KÄRASTE MATHIAS!

Vakna av skön sång och brandvarnare imorse, min babe fyller 20 och hans familj va in å sjung, med ljus och paket, :)

Idag åkte matte och hans crosspolare till uddevalla för att kolla VM, de skulle öppna ölen redan när vi åkte klockan 8...hoppas han får den bästa 20års dagen någonsin!

Själv jobbar jag på Metso idag..Jessie har dansuppvisning så jag är inhoppare, rätt kul faktiskt =)
bra om inte annat, måste tjäna pengar till min och mattes göteborgsemester ;D

Jobbade i älgparken igår, mycket folk, det var 198 besökare igår, de har inte varit under 100/dag sen de öppnade för sommaren, jätte roligt!

Ikväll blir jag ensam hemma, mamma och pappa är på ön och jessie är väll i västerås, tjejerna är på p&l och mathias i uddevalla.. ska sjunga hela kvällen..fast saknar redan min pojke..

nej nu ska jag jobba lite

Inga kommentarer: