måndag 9 augusti 2010

Hej :)

Idag tog jag sovmogon till klockan 11. Då satt jag mig och kolla 3 avsnitt av SATC, sen tvättade jag och plockade ur och i diskmaskinen, och sen kom pappa hem:)

Ska nog städa undan i datarummet lite nu, sen fixa i ordning mig, matte kommer om en timme och då ska vi hem till han sen på bio - karate kid! Jessica och sandra tyckte att den var mer än GRYM!

Imorgon är min sista planerade arbetsdag i älgparken, fast ska nog jobba onsdag eller torsdag eller både och den här ´veckan också. På fredag stänger sommaröppet och då äre personalfest hos matte med femkamp. Ska bli roligt :)

På söndag har jag och Mathias varit tsm i 8 månader, det är heeelt sjukt. Vad fort det har gått. snart ett år :D

Bokade 10 körlektioner idag också, start 30 augusti och sen 5 dagar framåt =)
måste ha mitt körkort så fort som möjligt :) helst i början av oktober, vilket jag lätt kan fixa om jag ´pluggar teori ordentligt...usch va trist..

Jaja, innan jag ska fixa mig nu ska pappa lyssna när jag sjung igår på dopet.

Pussis <3

Inga kommentarer: