onsdag 25 augusti 2010

CALIFORNIA, SAN DIEGO/RAMONA HERE I COME!


Kan inte fatta att jag faktiskt ska lämna sverige och dra till USA om 2 månader, jag och mathias pratade igår och insåg att om jag inte hälsar på Jessie i Norge och inte hon mig i USA så kommer vi inte ses på ungefär ett och ett halvt år from. 1 september.. hjälp...

Men jag vet ju att Jessie kommer och hälsar på, mamma pappa och lollo också. och även min världsbästa pojke.

Pratade med min värdmamma igår och hon va jättesnäll! När jag hörde hennes röst kände jag på en gång att detta kommer bli bra, fast jag är såklart lite nervös och spänd.. :)

Övningskört idag med Farfar, igår och iförrgår också, och ikväll ska jag köra med mamma. Ska köra bil varje dag fram tills jag åker nu för att bli säker..måste ju ha körkortet först också, men de kommer jag fixa... Fick godkänt på teoriprovet som jag gjorde på datorn nyss, (Bonniers trafikskola, ett program vi har) fick 52 poäng men iaf.. har inte övat så mycket än.. ;)

Inga kommentarer: