onsdag 4 augusti 2010

Sitter på metso idag en halvtimme ungefär för att Jessica skulle till tandläkarn, det fanns ingen tid innan september förrutom denna så hon var tvungen eftersom hon flyttar till Norge med James och Belinda i september.

Kan inte fatta att vi ska flytta..är både ledsen och glad, Ska bli kul att inreda ett nytt rum men jag älskar mitt nuvarande så det blir väll nått i samma stuk.. har inte ens sett lägenheten än, men när mamma och pappa kommer hem från stugan ska vi dit och kolla..

I höst kommer allt bli så förändrat. Jessie ska flytta till norge ju, och lollo bor ju inte hemma, pappa jobbar borta mycket och jag kommer nog bara jobba lite i älgpakren när det behövs, för jag ska till USA i november.. det kommer va så tomt, jag och mamma ensamma i en ny lägenhet.. fast det är kul med förändringar.. oftast älskar jag det..

Ska köra bil hela kvällarna med mamma och farfar har jag bestämt, måste ju ha de där körkortet tills jag åker..men det blir nog inga problem, mathias tycker att jag är jätte duktig men att jag har en del att öva på..haha jag är sämst.

Ska väll ta och kolla lite allsång på skansen..like the old days här på metso ;P

Inga kommentarer: