tisdag 16 november 2010

andra jobbdagen

Det går bra med barnen, men det är jobbigt ibland.. tre i nästan samma ålder är krävande..tycker synd om mamma som hade oss.. herregud...men de funkar..

Imorgon blir det Usher med några andra tjejer här ifrån, sa bli kul att träffa lite nya människor och sen se honom också..

Jaglängtar så mycket till den 17 december... vi kommer ha så kul gubben..hr massa planer som du vet ;)

Ska sova tidigt ikväll.. har världes skönaste säng här, underbart :D


nu har mina barn fått badat och de sitter som ljus för en gång skull framför en film.. då tog jag fram datorn..snart kommer min värdmamma hem och ska laga middag sen blire sovdags..=)

Ihelgen ska jag och en tysk tjej åka till ett outlet vid mexico gränsen ungefär.. det är jätte billigt där för det är många mexikaner som jobbar där.. ett par äkta converse ungefär 30 dollar.. typ 210 kr :D adidaströjor kostar typ 2-300,

---

Imrgon är den äldste på förskolan hela dagen och tvillingarna på Svenska skolan halv 11 till halv 12 sen sover de i 3 timmar så imorgon blire de bara lek på eftermiddagen...och lite på morgonen!

Hej svejs..

ps Jessie kommer förmodligen hit i slutet av februari..nu hänger de på hennes körkort, men jag vet att hon kommer fixa det!!

1 kommentar:

Anonym sa...

låter kul, konsert o så.
Ja ibland var det lite jobbigt, men det gäller att hålla sig lugn o ha jättemycket tålamod. Det här kommer du in i snart........... :) kram vännen min