lördag 27 november 2010







Hallå!
Var med 2 tjejer (Jennifer & Emma) igår och först shoppade i Escondido sen hem till Jennifer och hon spela gitarr och så sjung hon och jag, as mysigt :) Vi käkade köttbullar och lingonsylt från Ikea och makaroner.. jag har inte hunnit sakna det än men de har varit här lite längre haha! En tjej som heter Sara var också med då.

Runt 10/11 på kvällen fixade vi oss och sen drog vi till Ensinitas och skulle gå på nått nattcafé med mycket folk tänkte vi, men det var ju blackfriday igår sådet ända som var öppet var barerna och där kommer vi inte in :( men vi hamna på en mexikanskt snabbmatsrestaurang och satt där och pratade.. sen drog vi hem till J och drack glögg åt lite godis och kolla på film! :)
Sov kvar där, så min hostmom kom typ 13 och hämtade mig.

Idag har vi varit och köpt julgran :D asfin, typisk amerikansk kalleanka gran. De köpte en liten till mig också, as snällt :)
Nu har vi precis tagit in den och satt upp den, vi ska pynta senare eller imorgon.

Tjejerna ska förmodligen ut och dansa på nått underage ställe downtown SD men jag har ingen skjuss :( lite tråkigt men det blir ju fler ggr sen när jag kan ta bilen själv =)

Inga kommentarer: