lördag 20 november 2010

Santa claus och regn i CA

Idag var vi i en jätte stor Mall en bit härifrån. Den hade allt, jag blev kär i massa saker, men jag ska vänta med att shoppa lite ;P

tomten var i the mall och det var en stor julgran.. barnen hade fina julkläder på sig och vi tänkte köpa ett kort tillsammans med tomten som julkort.. tvillingarna vägrade så det blev bara ethan som tog kort med tomten, de blev även av med sina nappar, vilket kommer bli lite svårt för dem.

efter vi varit i the mall åkte vi och handla på 3 olika affärer därför att vi hade glömt nått haha.. sen till target och köpte en plattång till mig och ett par hörlurar till min dator..

Har precis tvättat mig och ätit en jättegod kalkonköttfärs och pasta och goda toast..och nu sitter jag och äter grysta jordgubbar och ska snart öppna min organiska choklad som jag köpte idag;P haha

Idag har det regnat masssssor ute, de va lite svårt att köra i allt regn men de funkaa..

Imorgon blir det förmodligen Ikea för att köpa bland annat julmust så den inte tar slut innan jul!
Ska förmodligen träffa några tjejer också.

Det är riktigt kallt här nu, usch vinter! På tisdag kommer det förmodligen vara snö uppe i bergen, inte här, här ska de va sool och typ 25 grader, lite konstigt att kolla upp i bergen med snö då..

jaja.. nu ska jag glo på film och tända ljus och äta choklad.

Puss&Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är underbar :)

Malin Welin sa...

Hej Josefine!
Ville bara kasta in en kommentar om att jag faktiskt läser här, och följer allting med spänning. Tycker det är så otroligt modigt av dig att åka och så vill jag att du ska veta att du just nu upfyller mina egna drömmar eftersom jag är alldeles för feg för att göra det själv. Så jag hoppas att du har det super, och att längtan efter alla lägger sig efter att du fått besök av pojken din, som du förövrigt verkar väldigt kär i, och det gör mig glad att du har hittat det :) Så, nu ska jag sluta babbla haha, ville bara säga att det är roligt att få följa med hihi :) Varm kram!

Alexandra Josefine Maria Vannfält sa...

va söt du är malin, va roligt att du följer, ska lägga in bilder när jag har några roliga att lägga in :) hihi! det var sjukt jobbigt på flygplatsen..men de gav med sig och nu är det bara jobbigt lite här och där.. det blir bättre! :) du har inget att förlora förrutom pengar haha