onsdag 15 december 2010

godmorgon sverige, godnatt usa

Idag har jag varit i parken med tvillingarna, vi träffade på en mormor och morfar och deras son, mamman var på bb och skulle föda..=) Super trevliga och vi hade roligt, fast det regnade och var kallt!

Efter lunchen då det va dax för dem att sova middag pratade jag med pappa, lollo, isac, mathias i skype :)

Efter jobbet idag så hade Ethan julavslutning i kyrkan brevid skolan så vi åkte dit ochkolla när dem sjung julsånger och hade olika utlkädnader på sig. Ethan var en viseman, och gud så gulligt det såg ut när dem små kom och gick i gången..haha!

Efter det så åkte vi hem och åt mat med farmorn och min värdpapas syster, och nu sitter jag här isängen och gör ingenting, bara lyssnar på musik!

Imorgon ska vi åka in till San diego tidigt till San diego Dance works och prata med ägaren av skolan. Det är spännande, förhoppningsvis ska jag börja dansa där =)
http://www.sddanceworks.com/

Imorgon efter jobbet ska jag åka in till san diego igen för att käka mat och åka iceskating med Briana en amerikansk tjej som är nanny i en familj här.

Inga kommentarer: