måndag 13 december 2010

ny vecka, och ännu en dag närmare fredag

Idag är det måndag, jag har vart med tvillingarna och lekt ute på gården och inne!
Medans dem sov middag så skypade jag med Matte, Farmor&Lars, Mamma & Lolllo!

Lollo ska komma hit under påsklovet och en vecka till, läängtar!! :))))!

Sen kommer förhoppningsvis Sandra i början av sommarn och sen Mamma och Pappa i augusti typ.. och näst efter Mathias blir Jessie! wiho :D många sverigebesök, det ska bli roligt att visa alla hur jag har det :)

Imorgon har jag alla tre barnen hela dagen så vi ska åka till parken och leka tänkte jag, på kvällen ska jag KANSKE till mission beach och träffa Linda och gänget som är här i SD, vi får se hur det blir, för det är nå knas att nå varann på mobilen.. men men..

Puss&Kram!

Inga kommentarer: