måndag 20 december 2010

opposum





skrev fel. mathias stod i kö i 8 timmar i rad igår!! helt sick. en hel arbetsdag, fyfan va tråkigt!
aja, här är det galet med regn! det har regnat konstant i typ 3 dagar, vilket är jätte ovanligt här. Och min värdmamma har blivit sjuk :(
Ikväll kommer han äntligen min efterlängtade och på lördag är det juul! här firar man ju den 25 och inte 24..

Barnen sover middag och jag är rätt trött så jag ligger i sängen och halvsover..

Igår var jag mn värdpappa och ethan och käka på ett bbq ställe, enormt mycket mat fick man, såå typiskt amerikanskt ställe, och vi köpte en leksak till E för att han sovit i sin säng 15 ggr.. han får en * varje gång, och när det blivit 15 så får han välja en leksak :)

på vägen hem såg vi ett äckligt konstigt djur som heter opossum, det är det djur som liknar känguru mest här i CA pga att den har en påse på magen där barnet är.(bilderna där ovan)



Inga kommentarer: