fredag 22 juli 2011

jag menar, hallå?

hade nyss ett spännande samtal med min man!
vi pratade engelska med varann som alltid när vi skojar haha, om vår resa i oktober!! längtar så mycket, kan det bli bättre än 3 veckor på en paradisö med sin käraste pojke?

Förresten så kom en arbetskollega (låter vuxet att säga så) mer vuxet än jobbarkompis hehe, iaf så kom hon med en pajbit som fredagsfika till mig, mycket rart gjort :)

om exakt 2 h och 22 min har jag också helg weeho
Förresten...!!

Igår när jag och mathias va ute och gick till ica så tog vi med oss zorro(min andra hund) och band fast honom utanför affären.. en tant blev helt rasande och skällde ut oss. Jag förstår henne på ett sätt, men jag menar en 11 årig gammal drever är det väll ingen som vill ha? (menar inte att jag inte gillar han) men en sak om vi band fast Ellie där..dessutom vem fan vågar ens gå fram till Zorro? hehe jaja lite komiskt och pinsamt men men

Alla äldre säger - det var bättre förr!

Vaaad var bättre? dem tycker de bara för att dem hade mer kontroll och koll på läget förr, för då var dem unga! inte fan är det sämre nu? snarare tvärtom. och uttrycket "dagens ungdommar" är det inte dem äldre som har uppfostrat dagens ungdomar? då är det väll dem de e fel på.. eller har jag fel?

härligt inlägg det här blev, haha

Inga kommentarer: