lördag 30 juli 2011

lördag


Jag och mathias har varit på en liten semester till kolmården och stendörren(jätteackert) och avslutade i mariefred på fina slottet där och bara gick omkring och åt glass, vi sov i crossbussen hela tiden och hade så mysigt, åt mat och bara umgicks. :* Vi kom hem i fredags eftermiddag och då drog jag och jessie och sandra ner till sala festivalen och träffade massa folk, kolla band och drack lite cider.. as kul att träffa tjejerna! vore kul att dra dit ikväll igen men de går eej.

I lördags var vi och hjälpte till på ett bröllop i Ransta, oscar myrberg lelle jessie och jag. Kvällens citat - "för mycket är fel uttryck för ikväll" hah, intärnt dock.

I söndags blev de att jobba lite i das elkpark. Vann gissningstävlingen igeen, weeho!

Igårkväll åt vi tacos på altanen och bara pratade massa tills klockan slog sängdax, så kul jag har med min matte! vi skrattar jämt och hela tiden, and i love it

Inga kommentarer: