onsdag 10 augusti 2011

hello


En vecka sen sist, mycket har hänt!!

Va i stockholm med mannen min i fredags vi käka lunch och tog djurgårdsfärjan till grönan och gick där hela dagen och sen avslutade vi kvällen med bio en heeelt värdelös film och sen åkte vi hem i mörkret till gårdsjö.

I lördag & fredags så jobbade jag i älgparken, och i måndags va jag ledig och hängde med jessie, vi drog ner på stan och träffa Angelika och hennes mamma Zenita och käka lunch och bokade usa resor till dem 3, jessie drar nu i augusti och angie drar första september och Zenita i oktober.. själv drömde jag mig bort i kataloger till alla möjliga ställen..

Tisdag(igår) drog jag och matte till springspåret i heby på kvällen och sprang i spöregnet. Och idag har vi skaffat lägenhet, en etta i heby, Mathias Pappa äger fastigheter så det är en av hans. Där kommer vi att bo ett tag medans jag jobbar på adlibris som jag förövrigt fick jobb på i måndags. YEY! och så länge vi inte hittar något bättre eller tills vi reser i vår. För under hösten är planerna att spara pengar!!

Nu sitter jag här i mattes rum och väntar på att han och Tim som är här och hjälper till med några högtalare som ska in i bilen ska komma in så vi kan ta en liten mysig kvällsfika :)

Ciao så länge.

Inga kommentarer: