lördag 15 september 2007

danslust!

hejhopp.
sitter å tänker på hur kul det är att dansa i formation, så rolig stämning och alla är så duktiga!
älskar våran formation white noice ( som har bytt namn till nånting vet inte vad ). Snart kommer Jacob och hans familj tror jag och hmtar upp mig sen åker jag hem dit :) kul! blev inge jacke igår, stanna hemma å kolla film med Daniella sandra å jessie eftersom lelle å jannike svek mig :'( huhu. (haha) lugnt girls! igår kollade jag å pappa på en ny Ö. som ligger några mil ifrån den vi bor på nu. en helt egen Ö. den var jätte fin. vi funderar på att köpa den men det kommer säkert inte bli så. jaja, Taggad som fan inför träningarna imorgon =) det ska bli toppenkuul!
nu ska jag gå å packa singelkläderna ja ska ha dem på träningen imorron :D så hejsvejs

Inga kommentarer: