onsdag 19 september 2007

SkoOlan

hejhopp. det har gått nån dag å mycket har hänt. James och Belinda har tillexempel vunnit VM i Discodans par. Grattis! ja sen har jag gjort en massa andra skoj saker. nu sitter jag i skolan och väntar på att lektionen ska börja så j*vla drygt att sitta och vänta i en timme från halv 8 till halv 9 varje morgon /: men men..första lektionen idag är matte tror jag, och jag har inte gjort så många tal som jag ska. i början av terminen gick matten jätte bra jag låg riktigt bra till. men sen var jag sjuk 2 dagar å nu ligger jag kanske inte efter men inte jätte bra till heller. På lördag är det tävling i Söderhamn :D:D:D jippi. hoppas det går bra för alla. speciellt DTLH såklaart! undrar vad domarna tycker om jessicas nya kläder också. spännande.
Idag efter skolan måste vi träna iaf, jag och jessie gjorde våran dans igår. så är inte helt riktigt säker på den än, men det ska nog gå bra. :)Nu ska jag gå och hämta mina böcker. hejsvejs
(måste tillägga att jag saknar min älskling:( )

Inga kommentarer: