måndag 24 september 2007

halsfluss, ingen hitt!

usch, näsan rinner ögonen rinner också, det kliar i öronen, halsen ser svinäcklig ut med fullt av vita prickar. och sen har jag hosta också. /: så såklart ingen skola för mig idag. känns tråkigt, speciellt när det är streetjam efter skolan idag. Jacob sov hos mig tills idag :) , stackarn han kommer väll också att bli sjuk säkert. men han får skylla sig själv för jag varnade honom !! :P haha jag är supersugen på godis och glass, men har inget av det. eh mamma kommer om en timme får be henne köpa åt mig. Sandra & Lelle är också hemma idag, Lelle har ont i magen och sandra i örat tror jag? hm. lite blandat..hoppas dem blir friska så fort dem kan :)

har kollat på lyckochansen typ fast det hette momento och man kunde vinna 150 tusen i jackpot eller nått sånt, men iaf så la jag märke till för första gången hur j*vla mycket dem snackar. dem pratar på om allt mellan himmel och jord. förstår inte hur dem kan. sånt där jobb skulle jag aldrig kunna ha.

nu ska jag gå och sova hade jag tänkt. men krya på er alla sjuka. för det här är inte kul!

Inga kommentarer: