fredag 28 september 2007

TRÖTT?

idag vaknade jag halv 5. jag sov i 18 timmar i sträck. vakna 5 minuter innan mamma kom hem från jobbet. hostade och halsen värkte igen.. fan ifall skiten inte går över snart. var ju frisk igår? iaf trodde jag de, så jag va iskolan det borde jag kanske inte ha varit. men men iaf så är jag rätt pigg nu, går på alvedon och pensilin. Jag har så tråkigt. vill göra nånting, nån som vill hitta på nått med mig?
Jessica ska till västerås och sova för hon ska tävla hiphop grupp imorgon :) hoppas det går bra hennes första riktiga hiphop tävling. tråkigt bara att hon inte kan va med mig ikväll (hon skulle nog kanske inte äns vilja men iaf)
jag vill jätte hjärna (haha) åka och träna, men kan inte... /: ska inte dansa på 10 dagar....:'/

OCH JAG SAKNAR JACOOB

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

å jag längtar efter dig/ Jacke!