söndag 28 oktober 2007

tråkigajag

jag måste nog vara den tråkigaste personen som finns, när alla andra är ute å festar och umgås och har jätte kul så sitter jag hemma med mamma och pappa, det är absolut inte så att jag väljer att sitta hemma å tråka med dem. men ärligt talat så känner jag mig inte välkommen, dels för att jag inte dricker. men liksom det är aldrig nån som frågar ifall jag vill följa med... inte ens du ... skäms du över mig?, och ibland när jag frågar så blire nästan ett nej för att det är tråkigt eftersom jag inte dricker, det är helt sjukt att man inte kan ha kul utan sprit! jag tycker det är skit kul att gå på fest även fast jag är 100% nykter. jag tycker inte synd om mig själv. jag tycker bara att det är tråkigt.

1 kommentar:

idabäckström sa...

Kunde inte ha sagt det bättre själv!
jag håller helt med dig :)