tisdag 12 februari 2008

मेलोदिफेस्तिवालें हियर इ काम!

melodifesteivalen, HERE WE COME
Idag blev Jag och min tvillingsyster erbjudna att vara med i melodifestivalen de ville ha ett tvillingpar som var vana med att stå på scen, så de ringde dans-skolan och frågade om de hade något tvillingpar (tror jag). Vi ska vara med den där killen (nisomsågförraveckan) som drog några skämt om sitt fadderbarn bla. medans man röstade. Det han ska göra med oss blir en överraskning för er, jag ser fram emot det här så mkt, det ska bli grymt kul. Vi ska bli stylade så lika som möljigt att duktiga stylister. På torsdag eftermiddag ska vi dit första gången, sen på fredag och lördag ska vi också vara där hela dagen tror jag, igentligen vet jag knappt någonting alls. Vi får veta mer imorgon!
Spännande och nervöst men gud så kul det ska bli.

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

ge andreas en lycka till kram vettja