onsdag 27 februari 2008

glömtattskriva

Nåra dagar, till och med veckor har gått, och jag har haft fullt upp med massa saker, så har inte hunnit skriva, men nu ska jag allt ta mig i kragen å skriva några rader!

Igår Var jag i v-ås på ett "spa" ställe kan man säga med 7 underbara danstjejer, bubbelpool, mat å massa mys! Super kul med er tjejor.
Elin,Anna,Nicopicolina,Dannis,Dessi,Jessie,Sandra =)

Idag var jag Mamma och Jessie i sthlm Lollo va med ett tag också. Shoppade 3 par skor, en jacka ett par jeans (som jag ska ge till sandra hade jag tänkt mig kunde inte ha dem :p), sjal, shorta(lång), tröja, bh. Väldigt nöjd. Efter shoppingrundan tog vi oss till Pappas jobb, det var väldans kul, har inte varit där på sisådär 3 år kanske, de hade gjort om lite. Kul å se! jag måste säga att jag älskar att vara på pappas jobb! det har jag alltid gjort. Rätt konstigt egentligen eftersom det inte finns speciellt mkt att göra, men så äre iaf.

Imorron ska jag jobba på fredag också, iochförsig inte speciellt länge men det ska verkligen inte bli kul! Det är nästan så att jag ser fram emot min plugglördag!
Föresten färgade håret nyss, det är nästan svart, mörkmörkbrunt! Det är faktiskt rätt snyggt (:

Mitt lov har varit hur skönt som helst, jag har tagit en hel del bilder med min nya kamera som jag köpte i måndags, och sen har jag bara tagit det lugnt med Linnea.
Känns konsitgt att inte umgåts med Jacob nått :( saknar honom !

hejhopp

Inga kommentarer: