söndag 10 februari 2008

släktfest

Eftersom gammelmormor fyllde 90 skulle vi ha en stor fest, så kussarna från malmö kom upp och hälsade på, men eftersom att mormor var sjuk så orkade hon inte ha fest, så vi tog och firade farfar (en vecka försent) istället och hade en himla trevlig fest hemma hos Jakob och Linda. Jag var dock inte så trevlig, satt och kollade på melodifestival tills jag ringde Lelle och bestämde mig för att åka hem till henne.
Hon var med Jannike, Larssa och Lukas.
Vi kollade på Titanic, men efter ett tag skulle larssa hem då tog jag stjuss av honom hem och fortsatte titta i min ensamhet. Det sprutade många tårar kan man lugnt säga! Jag skäms lite när jag säger det här men jag har inte sett den tidigare, bara några få bitar av den. jag blev possitivt överraskad. den var grymt bra!

Förrästen så tyckte jag att Amy & Velvet var bäst igår.

Inga kommentarer: