måndag 11 februari 2008

Allt

Igår sov Jacob hos mig (: trevligt var det.
Skolan idag var väll okej, inte så lång dag och det är ju alltid skönt.
skulle ta halv 3 tåget hem men det var inställt så vi fick ta halv 4 tåget, det var inte kul att vänta en timme på station så hungrig som jag var.
Iallafall så gick jag med mamma och Louise till mormor och åt lite mellanmål när jag kom till sala, där fick jag en jättefin glaslampa, och städjobb 100 kr/h ville hon ge och det är ju nästan dubbelt än vad jag får hos mc donalds så det tackade jag ej nej till. Jag sökte sommarjobb idag också i v-ås, och imorgon ska jag söka på kyrkogården, en kompis sommarjobbade där förra sommaren och sa att det var bra betalt och skönt eftersom man får vara ute hela dagarna, (inte så kul om det regnar iochförsej).

Inga kommentarer: