onsdag 26 november 2008

Idag var tjejerna hos mig och övade luciasånger vi hade med oss 2 st gitarrister också. Riktigt kul är det att fått lära känna några nya otroligt spralliga och roliga tjejer :D vi har så kul!

På söndag är det julskyltning i sala och vårat första framträdande, vi ska bli stylade i håret av Nikita hair. Sen ska vi gå modevisning. Jag ska ha kläder från Lindex, som jag ska testa ut imorgon, spännande! Sen ska jag tydligen ha glasögon också, dock inte från lindex!

måste bara tillägga att jag hatar när tidningen ändrar svar. jag sa knappast att jag hoppas att jag är glad och inte att jag är väldigt envis, ja sa ungefär så här, ja är glad, possitiv och hm...kanske envis haha. Fast skitsamma jag bryr mig egentligen inte, men jag fattar inte varför de lägger till ord! ...iochförsig så är jag väldigt envis, ;P

Inga kommentarer: