onsdag 26 november 2008

Klumpig med otur!!

förra måndagen ramlade jag utanför huset på isen och gjorde illa handleden, det blir värre och värre för varje dag, men farfar säger att eftersom jag kan röra handen vill han vänta och se hur det utvecklas eller nått..Igår när jag var på väg från tåget till skolan ramlade jag såklart igen på samma handled. Sjukt vad ont det gjorde. Så vi ringde sjukhuset idag och vi skulle inte åka till akuten eftersom det inte är "akut" sa dem. Fick en tid hos en doktor imorgon, ska runtga den så får vi se vad som är fel. Men, det värsta av allt är att jag idag skulle dansa på stengolv och glömde bort handen för ett tag och hoppade ner och landade rakt på den. DET GJORDE ONT! haha
detta inlägg tog inte lite lång tid att skriva... eftersom jag bara har en hand, eller haha nej jag har fortfarande som tur är 2, men bara en tillgänglig för tangentbordet. :D

Inga kommentarer: