söndag 30 november 2008

modevisning & Advents sjugning

Idag blev Dansen drabbad igen. Fast jag hade sjukt kul idag så så mycket gjorde det inte.
Imorse fixade Nikita Hair alla våra frisyrer och sminkade oss lite granna.
Det tog ett par timmar att locka eller platta alla nios hår. Som tur var var de 3 st frisörer.
Klockan 2 presenterade en krisitna oss, och vi sjung 3 adventssånger. Jag säger bara herregud. Vi skyller på kylan och nervositeten som jag inte hade dock.. men iaf, det lät inge vidare haha. jessies kommentar ; Det lät bättre hemma i vardagsrummet och kan tänka mig att det inte lät nå vidare då heller....
jaja, upp till bevis imorgon då vi ska gå vårt första luciatåg, Ska bli kul. Vi ska sjunga för silver....(?) damklubb eller nått..
Iallafall efter adventssångerna på scenvagnen på torget gick vi in å bytte om för modevisning. jag hade på mig en rosa siden klänning i tub. svarta långa handskar, fina smycken, och ett par hologram klack i silver och guld, och ett par björn borg glasögon som jag inte trivdes så jätte bra i, usch. Håret hade tråkigt nog blivit nästan platt.
Stor eloge(säger man så?)till Linda som gick i BH och trosor och högklackat. Hon gjorde nog stor succe ;)

Grymt mycket folk på stan idag, det var väldigt kul!

nu ska jag hem till jacob. ciao

Inga kommentarer: