måndag 2 februari 2009

Klantig

På dansen förra veckan fick vi träna på en hoppsnurr som jessica vill att vi ska ha i våran par. Saken är bara den är jessie kan snurren jätte bra. Och jag är helt värdelös på den. Men jag lovade henne att träna och verkligen försöka klara av den.

Skulle träna idag i köket. Vi har stengolv eller klinkers kanske man säger. Och ett hörn där väggen möts med kylen. Jag tog sats och hoppade högt upp och snurrade helt okontrollerat och landade med huvudet i hörnet på väggen och med en duns låg jag på golvet. NI ANAR inte hur ONT det gjorde i knät foten och höften. och pappas kommentar : Har jag inte sagt åt er att inte dansa i köket! osv.. Då blir man trött och inser att man gjort fel och får skylla sig själv. hatar sånt. Imorgon kommer jag ha fetaste blåmärket på knät. :(

och snurren kommer jag aldrig mer träna på !... iaf inte i köket

Inga kommentarer: