lördag 28 mars 2009

Earth hour!

Jag och jessie drog ut alla kontakter i hela huset! Tände ljus satt på hög musik och börja dansa! :D timmen gick fort! Därefter satt vi på Singstar och sjung förfullt. Köpte ny skiva idag. Svenska hits schlager.

Det blev en tripp till v-ås idag iaf, med pappa,mamma,jessie,och Jakob(farbror) vi kollade på bilar och sen åkte vi till mediamarkt för att köpa nytt batteri och ny laddare till min kamera men de fanns inte, så måste skaffa mig en ny kamera. Men det blev lite annat handlat ist. =)

1 kommentar:

michelle sa...

Timmen gick fort, men det kändes fint att få göra det.

Kolla in min blogg , snart åker jag till LOS ANGELES ,följ med genom bloggen till dom hetaste klubbarna i Hollywood och Privata glassiga fester i BEVERLY HILLS...och mkt mer.

http://michelledelice.blogg.se