fredag 27 mars 2009

Let's dance final




Ikväll har det varit lugnt och skönt. Mamma & Pappa gick till jakob & Linda och åt mat å så, jag ville stanna hemma och kolla let's dance. Jessie är i v-ås hos james, lollo hos isak som vanligt och jacke hos fredrik. Men jag har haft de bra iaf :D Hunden har gett mig sällskap! =)

Jag har godisförbud men jag är inte jätte hård så jag får äta naturgodis ( ja, jag vet att de typ är lika onyttigt men iaf), sen får jag äta alla kakor, även fast det är choklad i eller på eller vad det nu kan vara. Så det köpte jag idag och åt framför tvn! :D och godaste drickan!





Imorgon ska mamma & pappa till v-ås, funderar på att följa med. Pappa & Jakob(farbror) ska kolla på bilar, och mamma & linda ska kolla i affärer...Fast nu kom jag på att jag ska fika med jacob (min jacob) imorgon på dagen så då går de ju inte! Dem ska köpa ny laddare och nytt batteri till min kamera :D:DD:D:D:D:

Nu ska jag gå och sova! Det ska bli så skönt, har ont i hela kroppen träningsvärk som faan!
är så trött så jag orkar inte läsa igenom det jag skrivit, de kan ha blitt lite konstigheter men men! GOD NATT HA EN BRA HELG!

1 kommentar:

Emma Desiré Haettman, sa...

ååh fingrara är typ de godaste kakorna som finns :D:D