fredag 24 april 2009

glömde skriva att jag testade spikmattan också, ärligt talat så skönt som alla säger att det är tyckte verkligen inte jag att det var. det gjorde sjuukt ont i början sen försvann smärtan och det blev varmt, så enkelt vare med det!
testade på ryggen, magen och fötterna, magen gjorde ondast sen fötterna och se ryggen, efteråt får man ju en massa prickar och man blir helt röd så skulle jag visa mamma, då upptäcker hon en knöl/böldnad som såg konstig ut, ska fråga farfar vad det är, tänk om det är cancer? nejdå. så allvarligt är det inte! :D


kan däremot tänka mig att om man har ont någonstans i kroppen så är spikmattan säkert super! men jag är så frisk jag kan vara i min kropp just nu så den gjorde väll inge nytta :D:Dhaha

NU. godnatt!

laddar upp lite bilder från Ön imorgon!

Inga kommentarer: