fredag 24 april 2009

jahaja

dagen idag såg ut följande;
klev upp vid halv 7, fixa iordning mej för en skoldag, vilket jag insåg att jag inte palla så jag satt mig hemma och plugga matte och naturkunskapsuppgiften som jag trodde jag hade sparat som försvann på datorn el. iaf halva :@,
runt 11 drog jag ner på stan å mötte mamma, köpte spikmatta för vi har hört så mkt bra om dem. Och jag köpte en blus och en BH/Bikini, det är en BH men eftersom jag har sjukt svårt att hitta bikinis i min storlek så tänkte jag använda den till det! i alla fall, efter det gick vi hem å packa och drog till stugan!

Har grillat och käkat godis chips och kollat talang, sen basta jag och nu sitter jag här och hör hundens dryyyyga gnäll! Ska snart krypa ner i en nybäddad stor skön säng! och förhoppningsvis slippa gnället... :P

GOD NATT OCH SOV GOTT! :D

Inga kommentarer: