fredag 29 maj 2009

härlig dag! :D

Ledig från skolan idag, så solade ett tag på morgonen!
Sen gick jag å lelle ner på stan å köpte glass (: och satt oss i parken. Mys!
Sen till v-ås och köpte glass (haha) med Jessie, James å Sandra! =) Mys de me
Sen träning :D (Y)

Nu på kvällen har jag varit hos Pernilla med Sandra, Sofia, Malin, & Linn & Calle ett tag. Vi bada i poolen och hade kul :D sen kolla vi på film, käka glass och varma hallon och skratta en hel del :D För härliga tjejer!

Fick sällskap hem och nu sitter jag här och väntar på bättre tider,.. nerå, jag måste sova ska på komfirmation imorgon, min kusin Andreas ska komfirmeras! :D Efter det har jag 2 val.. antingen ett fösök in på hotellet eller grillfest i v-ås.. svårt val, måste sova på saken!
Lite bilder från idag!


























Inga kommentarer: