lördag 30 maj 2009

Konfirmation

Idag har jag varit i altuna på konfiramtion! Det var trevligt, det är alltid trevligt att träffa släkten!

Efter det åkte vi hem å jessie å ja hjälpe mamma att göra i ordning lite på tomten (:

Nu sitter jag här och har ett beslut att fatta, Hem till James å träffa lite folk, Lelles stuga å träffa lite folk, Nicolinas grillfest, hemma å grilla med mamma (pappa är på Ön), Eller träffa Sandra å hitta på nått kul.

Nu har jag bestämt mig och jag stannar hemma å grillar med mamma först, sen går jag tillsammans med Sandra till månsan å träffar på Lelle jannike å gänget, och kanske förbi Nicolina å säger Hej ett tag också!
Då fick jag in alla alternativ förutom at james house, men dem träffar jag hela dagen imorgon!

(Y)(Y) Låter som en lovande kväll ;D eller va sägs?

Inga kommentarer: