tisdag 30 juni 2009

MASSA FÅGOR OM DIG SJÄLV
Röker du ? Nej, har aldrig provat och kommer aldrig göra.
Snusar du ? Nej har aldrig provat, och kommer aldrig göra.
Skolkar du ? Ja, när jag känner att jag inte har tid med lektionerna pga av för mkt plugg/läxor
Gör du frukosten själv ? Ja, fast ibland mamma lr jessie

Har du suttit i rätten ? Nej
Har du slagit ner någon ? Nej verkligen inte.
Har du pussat någon av samma kön ? klart jag har
Har du varit på strippklubb ? Nej
Vad gör du när du blöder näsblod ? Stoppar upp lite papper..

När grät du senast ? I förrgår
Vem kan du prata om allt med ? Mamma, Pappa, Jessie, Lollo, Lelle, Sandra, Jannike , Jacke, Oskar, James,.. osv

Har du solglasögon ?ja några st =)
Skriv en mening på engelska ? I don't want to be here..
Vem pussade du senast ? min hund :)
Vem kramade du senast ? Isac el Elias, grattiskram :P
Vad är din högsta önskan just nu ? Min högsta önskan har alltid varit att bli RIK som fan, men jag vet att det finns saker som är mer värt.. typ kärlek!

Vad heter den hårspray du använder? använder olika hela tiden, men just nu använder jag ett as bra mousse, osis.
Vem gillar du ? oj, jag gillar nästan alla :D
Vilken färg har du på tröjan du har på dig ? vit, grå, svart
Har du string på dig just nu ? Nej
Känner du någon som heter Sebastian ? Ja, hiphop sebbe på dansen ;) hah
Har du bärbar data ? Nej, men vill gärna ha
Är du blyg ? Nej, inte ett dugg!
Vad tänker du på just nu ? Att jag har ont i magen av hunger, lunchen börjar om 50 minuter :(

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?
Mage,ben eller armar? armar & mage

Bruna,blå eller gröna ögon ? doesn't matter
Långt eller kort hår ? inte föör långt bara
Charmig eller rolig ? båda,
Röker eller snusar ? Röker, fast usch
Vad kollar du först in på det motsatta könet ? Utsrålningen
Hur stor betydelse har kläderna ? Stor betydelse, man kan faktiskt se personligheten i kläderna ibland..
Gillar du någon just nu från det motsatta könet ? Ja, as många!
Gillar någon annan dig just nu ? vet inte :P

HAR DU
Blivit kysst ? Ja
Stått på scen ? ett väldigt stort antal gånger, and I love it
Varit med om en bilolycka ? krockat en gång, men de va inge alls illa
Klättrat på berg ? Ja, upp för åreskutan och ner.. (eller jag va den ända i familjen som tog hissen efter halva vägen, blev för långtråkigt, fast de va värre att sitta vid bilen å vänta på dem andra..)
ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt ? Varmt
Blått eller rött ? Blått
Regn eller snö ? Snö
Ull eller bomull ? Bomull
Rosor eller tusensköna ? Rosor
Vår eller höst ? Vår
Historia eller vetenskap ? Vetenskap!
Matte eller engelska ? Matte när man fattar, engelska när man fattar

ÖVRIGT
Svär du för mycket ? nej, jag va värre förut. Och jag vet de låter fruktansvärt illa..

Vilken låt lyssnar du på just nu ? ingen
Hur är vädret just nu ? Väldigt fint! mellan 25-30 grader soligt
Vart skulle du vilja åka ? Bahamas, Hawaii, Australien, Sydafrika på safari, island, USA,
Vill du ha barn ? Självklart,
Isf vad skulle dom heta ? Jag vet inte.

SENASTE SOM DU

Träffade? Kristina på mitt arbete =)
Pratade i telefon med ? Nån som ringde och sökte nån här på Metso
Sov tillsammans med ? Sandra inatt ;)
Kysste? Jacob
Grät inför? det vet jag inte, länge sen nån va med, så Jacob kanske..
Smsade till? Louise
Bråkade med? Jessie måste de vart
Tog kort på? Mitt kontor hehe

HAR DU NÅGONSIN

kört över en orm med cykel? Nej
Vaknat av att en insekt/ett kryp har krypit på dig? Har jag säkert, inget jag lagt på minnet:P
har du varit kär i flera än en de senare 5 åren? Nej, de har jag inte, men relativt nära.
Kört bil? Nej, aldrig
Har du någonsin blivit så arg så tårarna sprutat? Nej, men besviken/ledsen vilket har lett till ilska, men aldrig bara Arg, som när jessie/lollo lånat nått utan att fråga arg.
Sagt till någon att du Hatar den personen? Nu får jag dåligt samvete, jag hoppas inte det..
Ridit? Ja, i typ 2½ år. Min mamma va min ridlärare ett tag, då va jag stolt, de va typ därför jag red.. Fast jag va grym!
Spelat ett instrument? Ja har spelat många instrument, men har bara gått på Cello & Gitarr (fast är inge bra)
Skämt ut dig riktigt ordentligt nån gång? JA! med lelle går det inte att inte skämma ut sig ibland..(;
Känt dig riktigt ful? Ja, tusen gånger
Känt dig riktigt fin? ja, men knappast tusen gånger
Stått på scen och gjort succe? vet inte, men de tror jag nog...;)

HUR JAG SER UT

Lång eller kort? 169 / 170 , lite lagom
Tjock eller smal? Lite lagom där med
Långt eller kort hår? mellan, börjar få långt igen
Tjockt eller tunnt hår? TUNNT!:(
Ögonfärg? gröna
Hårfärg? brunt med lite slingor som knappt syns
långa/korta naglar? Korta, usch
Stora eller små fötter? storlek 38
brun eller blek? hm.. inte så brun
Klädstorlek? medium, 38 ungefär,
Byststorlek? 75E
Är du nöjd med din kropp? Kommer aldrig bli helt nöjd,

DIN NÄRHET
vem är din allra bästa tjejkompis? Lelle, fast sandra är minst lika bra! :D
vem är din allra bästa killkompis? Har alltid varit Jacob & Oskar
vem i din familj har du mest kontakt med? ingen skillnad, fast träffar jessie mest:P
Om du skulle råka illa ut och du var tvunge att ringa en vän, vem skulle de vara? James, han är alltid så omtänksam
Vem i din släkt är roligast? hm...åh, va svårt alla är så roliga, men mina kusiner slår allt! ;D allihopa.
farmor eller mormor? Kan absolut inte välja, dem är så bra båda 2!
Farfar eller morfar? Farfar eftersom jag aldrig träffat min morfar!
Vem av dina kusiner har du mest kontakt med? jag vet inte

Nej nu orkar jag inge mer. det va en jävligt lång frågegrej. men de tog sin tid och de va ju väldigt skönt! :D

Inga kommentarer: