tisdag 30 juni 2009

seriöööst, jag har tröttnat 100 ggr om, de va kul förra veckan, men nu äre så grymt segt..
Min favorit sida just nu är http://vovve.net/, det finns så fina å söta hundar :) gå in å kolla om ni vill! :D

sen har jag beställt 3 nya bikinisar , både överdel och underdel (alla3), för 359 ink. frakt! de är billigt de ;)
hoppas jag kan ha dem, antadligen inte.. men men då blire jessie å lollo glada iaf

----

Det suger att vara ensam hemma i veckorna, speciellt när Jessie också är iväg å roar sig. Så avundsjuk, jessie & James å säkert belinda ska till Ön till pappa å mamma ikväll.. jag & sandra vill också följa med...

men de är ändå rätt skönt å bara tare lugnt hemma, aldelles själv, nej nu ska jag frankera brev i en rolig maskin :D sen ska jag hämta varm choklad med godaste skummet (=

när jag gjort det ska jag nog leta på internet efter en hund jag sett på stan som va så himla söt! sån ska jag ha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag måste också ha en bikini eller baddräkt....var har du beställt det??????

Alexandra Josefine Maria Vannfält sa...

ha, ellos.se ! tro mig dem är inte världssnygga :P